OPRYDNING - TJEK VORES DYBESTE TILBUD LIGE HER

Betingelser

Handelsbetingelser

Almindelige forretningsbetingelse for online handel på ”www.surfline.dk”:
 
Surfline ApS
Gåseagervej 12
8250 Egå
CVR: 33954794
 
Åbningstider.
Vi tilstræber at online-shoppen har en åbningstid tættest muligt på 100%. For direkte salg, telefon ekspedition, support og returafdeling, henviser vi til butikkens normale åbningstider. Mandag til fredag fra Kl. 10.00 til 17.30 og lørdag fra 10.00 til 13.00.
 
Priser.
Priserne er opgivet i danske kroner inkl. 25% dansk moms, men eksklusiv fragt. Er der et prisbeløb på 0.00 kr. betyder det, at prisen pt. er på forespørgsel, eller at varen pt. ikke kan leveres til salg online. Surfline tager forbehold for fejl i produktoplysninger og priser. Når varen sendes tillægges der fragt efter pakkens størrelse og vægt. Ved eksport enten indenfor EU eller til lande udenfor EU grænseområder skal der påregnes ekspeditionstid for kontrol af angivet virksomheds identitetsnummer. Bemærk at uden ID-nr. kan der ikke handles ”Netto Export” i henhold til gældende regler for handel mellem firmaer indenfor EU.
 
Aktuelle tilbud og prisers varighed.
De aktuelle tilbud og priser er gældende så længe de vises online, eller så længe lager haves. Når en vare tages af nettet, er tilbudet ikke længere gyldigt og kan derfor ikke bestilles online, men der vil være mulighed for via telefon eller e-mail at forespørge på evt. restlager og pris. Vil man sikre sig at man ikke kigger på et tilbud gemt i ”Temp” filerne på ens egen computer (hvis hjemmesiden ofte besøges), anbefaler vi, at man foretager en ”Superreload” ved at holde Ctrl nede mens man opdaterer browservinduet. Herved tvinges computeren til at downloade ny version af siden.
 
Levering.
Lagervarer forventes afsendt indenfor 24 timer alle hverdage, varer i restordre bliver afsendt hurtigst muligt. Såfremt en ønsket vare ikke er på lager, kontakter vi dig hurtigst muligt. GLS varetager normalt forsendelsen. Større volumen sendes med fragtmand.
 
Surfline sender normalt kun til private kunder mod forudbetaling, og varen afsendes normalt først når hele beløbet er registreret på vores bankkonto. For erhvervskunder, institutioner eller stamkunder gælder de for de enkelte kunders særlige aftalevilkår.
 
Ovenstående gælder for forsendelser i Danmark eksklusiv øer uden broforbindelser eller normale forsendelsespriser. Andre forsendelser, f.eks. til Grønland håndteres med specialfragt. Surfline leverer normalt ikke udenfor Danmark, Grønland, Færøerne, Norge og Sverige uden forudgående aftale. Ved forsendelser til de ovennævnte lande tillægges der et ekstra gebyr fra kr. 150,00 alt efter forsendelsens reelle forsendelsesomkostninger.
 
Ejendomsforhold. 
Surfline forbeholder sig ejendomsretten til varen, så længe vi ikke har modtaget fuld betaling (aftale kunder).
 
Ombytning og returnering af varer.
Vi bytter gerne med et smil og for alle varer gælder14 dages fuld returret forudsat at:
1.       Varen returneres ubeskadiget og uden præg af slid eller misbrug.
2.       Varen returneres sammen med originalemballagen (emballagen må gerne åbnes og varen afprøves).
3.       Du dækker fragtomkostningerne, med mindre andet er aftalt.
Returafdressen er til samme adresse som varen er afsendt fra: Surfline, Gåseagervej 12, 8250 Egå.
 
Fejl og mangler ved levering.
Kontroller din vare straks efter modtagelse. Modtager du en vare med synlige udvendige skader, fejl eller mangler f.eks. transportskade, skal du enten afvise modtagelsen eller reklamere senest 2 dage efter modtagelsen overfor afsenderen. Formodningsreglen: Køberen skal klage over en ved modtagelsen ikke synlig mangel indenfor rimelig tid efter at manglen er opdaget, eller burde være opdaget. Hvis der klages indenfor en 2-måneders frist, regnes dette for en rimelig frist. Overholdes ingen af ovenstående frister, bortfalder Surflines erstatningspligt. Surfline har ret til at foretage afhjælpning eller ombytning af produktet.
 
Reklamationsfrist.
Surfline følger gældende danske og EU regler vedr. reklamationsforpligtigelser for handel via Internettet. Surfline yder som minimum 2 års reklamationsret med en 6 måneders formodningsregel. På enkelte varer kan der være fabriksgarantier der rækker ud over de lovpligtige reklamations- og garantibestemmelser. Disse vidtgående garantier oplyses i hvert tilfælde på de enkelte varer.
 
Særlige bestemmelser.
Alle former for returnering, reklamation eller garantiforpligtigelser, er kun gældende for varer der er købt hos Surfline. Varer der vises i online-shoppen, men som ikke er købt hos Surfline, der gælder det, at alle henvendelser skal rettes til det oprindelige købssted.
 
For brugte varer gælder der det, at varen købes i den stand som vi oplyser om på nettet og er man i tvivl, er man velkommen til at besigtige varerne i butikken i Egå. Derfor ydes der ingen garanti på brugte varer, men der er dog mulighed for at bytte til nyt eller anden brugt vare.
 
Billeder tilknyttet varerne er illustrationer, og kan være i andre farver og udstyret anderledes, end den aktuelle vare.
 
Forcemajure.
Surfline påtager sig ikke erstatningsansvar for forsinkede leveringer, dersom de ikke skyldes uagtsomhed fra Surflines side, eller de skyldes restordre fra underleverandører, strejker, krig, terror eller andre udenforstående påvirkninger som er udenfor Surflines indflydelse.
 
Tak fordi du valgte at handle hos Surfline.
 
Udarbejdet 01.01.2007 Copyright  © Surfline            
Yderligere forbrugerregler: http://www.nettjek.dk

Oplysning om klagemuligheder 

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@surfline.dk.

 

Hvis du vil gå videre med din klage 

En klage over en vare eller tjenesteydelse, du har købt hos os, kan du indgive til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

Loading...